قصیدۂ غوثیہ ☆☆سَقَانِی الْحُبُّ کَاْسَاتِ الْوِصَالِ★عشق و محبت نے مجھے وصل کے پیالے پلائے. ‏.

☆قصیدۂ غوثیہ ☆

☆سَقَانِی الْحُبُّ کَاْسَاتِ الْوِصَالِ
★عشق و محبت نے مجھے وصل کے پیالے پلائے

☆فَقُلْتُ لِخَمْرَتِیْ نَحوِیْ تَعَالِیْ
★پس میں نے اپنی شراب معرفت سے کہا کہ میری طرف آ
☆سَعَتْ وَمَشَتْ لِنحوِیْ فِیْ کُؤُسٍ
★پیالوں میں "بھری ھوئی"وہ شراب میری طرف دوڑی
 
☆فَھِمْتُ بِسُکْرَتِیْ بَینَ الْمَوَالِیْ
★پس میں اپنے احباب کے درمیان نشۂ شرابِ معرفت سے مست ھوگیا
☆فَقُلْتُ لِسَآئِرِ الْاَقْطَابِ لُمُّوْا
★میں نے تمام اقطاب کو کہا کہ آپ بھی عزم کرو

☆بِحَالِیِْ وَادْخُلُوْ اَنتُمْ رِجَالِی
★اور میرے حال میں داخل ھو جاؤ کیونکہ آپ میرے رفقاء ھیں
☆وَھُمُّوْا وَاشْرَبُوْا اَنتُمْ جُنُودِیْ 
★ہمت اور مستحکم ارادہ کرو اور جام معرفت پیؤ کہ تم میرے لشکری ھو

☆فَسَاقِیْ الْقَومِ بِالْوَافِیْ مَلَالِیْ 
★ساقی قوم نے میرے لئے لبالب جام بھر رکھا ھے
☆شَرِبْتُمْ فُضْلَتِیْ مِنْ بَعْدِ سُکْرِی 
★میرے مست ھونے کے بعد تم نے میری بچی ھوئی شراب پی

☆وَلَانِلْتُْم عُلُوّیْ وَاتّصَالِیْ 
★اور تم میرے بلند مرتبے اور قرب کو نہ پاسکے 
☆مَقَامُکُمُ الْعُلٰی جَمْعًا وَّلٰکِنْ 
★اگرچہ آپ سب کا مقام بلند ھے پھر بھی

☆مَقَامَیْ فَْو قَکُمْ مَّازَالَ عَالٰیْ  
★میرا مقام آپ کے مقام سے بلند تر ھے اور ہمیشہ بلند رھےگا 
☆اَنَا فِیْ حَضْرَتِ التَّقْرِیْبِ وَحْدِی
★میں بارگاہ قرب الھی میں یکتا اور یگانہ ھوں 

☆یُصَرّفُنِیْ وَحَسَبِیْ ذُوالْجَلَالِیْ 
★اللہ تعالٰے مجھے ایک درجے سے دوسرے اعلٰی درجے کی طرف پھیرتا ھے اور وہ مجھے کافی ھے
 
☆اَنَاالْبَازِیُّ اَشھَبُ کُلّ شَیْخٍ 
★میں باز ھوں تمام شیوخ پر غالب ھوں
 
☆وَمَنْ ذَافِیْ الرّجَالِ اُعْطِیَ مِثَالِیْ  
★مردان خدا میں سے کون ھے جس کو میرے جیسا مرتبہ عطا کیا گیا ھے  
☆کَسَانِیْ خِلْعَۃً بِطِرَازِ عَزْمٍ
★اور اللہ تعالٰے نے مجھے "ارادۂ مستحکم " کے بیل بوٹے والی خلعت پہنائی  

☆وَتَوَّجَنِیْ بِتیْجَانِ الْکَمَالِیْ
★اور تمام کمالات کے تاج میرے سر پر رکھے 
☆وَاَطْلَعَنِیْ عَلٰی سِرّ قَدِیْمٍ 
★اللہ تعالٰے نے مجھے اپنے رازِ قدیم پر مطلع کیا 
 
☆وَقَلَّدَنِیْ وَاَعْطَانِی سُؤَالِـیْ  
★اور مجھے عزت کا ہار پہنایا اور جو کچھ میں نے مانگا مجھے عطاکیا  
☆وَوَلَّانِیْ عَلَی الْا َ قْطَابِ جَمْعًا 
★اللہ تعالٰے نے مجھے تمام اقطاب پر حاکم بنایا ھے  

☆فَحُکْمِیْ نَافِذ" فِیْ کُلّ ِ حَالِی 
★ پس میرا حکم ہر حالت میں جاری ھے  
☆فَلَوْ اَلْقَیْتُ سِرّ ِ یْ فِیْ بِحَارٍ 
★اگر میں اپنا راز دریاؤں پر ڈالوں 

☆لَصَارَالْکُلُّ غَوْرً ا فِیْ الزَّوَلِی  
★تو تمام دریاؤں کا پانی زمین میں جذب ھوکر خشک ھوجائے 
 
☆وَلَوْ اَلْقَیْتُ سِرّ ِ یْ فِیْ جِبَال ٍ  
★اگر میں اپنا راز پہاڑوں پر ڈالوں
  
☆لَدُکَّتْ وَاخْتَفَتْ بَیْنَ الرّ ِ مَالِی 
★تو وہ ریزہ ریزہ ھو کر ریت میں ایسے مل جائیں کہ ان میں اور ریت میں فرق نہ رھے 
☆وَلَوْاَلْقَیْتُ سِرّ ِ فَوْقَ نَارٍ 
★اگر میں اپنا راز آگ پر ڈالوں
  
☆لَخَمِدَتْ وَانْطَفَتْ مِنْ سِرّ ِ حَالِی 
★تو میرے رازسے بالکل سرد ھوجائے اور اسکا نام ونشان باقی نہ رھے 
☆وَلَوْ اَلْقَیْتُ سِرّ ِ یْ فَوْقَ مَیْتٍ
★اگر میں اپنے زار کو مردہ پر ڈالوں  
 
☆لَقَامَ بِقُد‌ْرَۃِ الْمَـوْلٰی تَعَالِی 
★تووہ فوراً اللہ کی قدرت سے اٹھ کھڑا ھو 
☆وَمَامِنْھَا شُھُوْر" اَوْدُھُوْر "  
★مہینوں اور زمانوں میں سے  

☆تَمُرُّ وَ تَنْقَضِیْ اَلّاَ اَتَالِیْ  
★جو گزرچکے ھیں وہ میرے پاس حاضر ھوتے ھیں 
☆وَتُخْبِرْنِیْ بِمَایَاْ تِیْ وَیَجْرِیْ 
★اور وہ مجھ کو گزرے ھوئے اور آنے والے واقعات کی خبر  

☆وَتُعْلِمُنِیْ فَاَقْصِرْ عَنْ جِدَالِی‌ 
★اور اطلاع دیتے ھیں تو مجھ سے جھگڑاکرنے سے باز آ 
☆مُرِیْدِیْ ھِمْ وَطِبْ وَاشْطَحْ وَغَنّیْ  
★اےمیرے مرید! سرشار عشق الھی ھو اور خوش رہ اور بے باک ھو اور خوشی کے گیت گا  

☆وَاِفْعَل‌ْ مَاتَشَآءُ فَالْاِسْمُ عَالِی 
★ اور جو چاھے کر کیونکہ میرا نام بلند ھے  
☆مُرِیْدِیْ لَا تَخَفْ اَللّہُ رَبّیْ 
★اےمیرے مرید! کسی سے مت ڈر اللہ تعالٰے میرا پروردگار ھے
  
☆عَطَانِیْ رِفْعَۃً نِلْتُ الْمَنَالَیْ  
★اس نے مجھے وہ بلندی عطافرمائی ھے کہ جس سے میں نے اپنی مطلوبہ آرزؤوں کو پالیا ھے 
 
☆طُبُوْلِیْ فِیْ السَّمآءِ وَالْاَرْضِ دُقَّتْ  
★میرے نام کے ڈنکے زمین وآسمان میں بجائے جاتے ھیں 
   
☆وَشَاءُوْسُ السَّعَادَۃِ قَدْبَدَالِیْ  
★اور نیک بختی کے نگہبان ونقیب میرے لئے ھوتے ھیں  
☆بِلَادُ اللّہِ مُلْکِیْ تَحْتَ حُکْمِیْ  
★اللہ تعالٰے کے تمام شھر میرا ملک ھیں اور ان پر میری حکومت ھے
  
☆وَوَقْتِـیْ قَبْلَ قَلْبِیْ قَدْ صِفَالِیْ  
★اور میرا وقت میرے دل کی پیدائش سے پہلے ھی صاف تھا  
☆نَظَرْتُ اِلٰی بِلَادِ اللّہِ جَمْعًا  
 ★اور میں نے خدائے تعالٰے کے تمام شھروں کی طرف دیکھا  

☆کَخَرْدَلَۃٍ عَلٰی حُکْمِ اتّصَالِی  
★تو وہ سب مل کر رائی کے دانہ کے برابر تھے  
☆دَرَسْتُ الْعِلْمَ حَتّٰی صِرتُ قُطْبًا  
★میں علم پڑھتے پڑھتے قطب ھوگیا  

☆وَنِلْتُ السّعْدَ مِنْ مَّوْلَی الْمَوَالِیْ  
★اور میں نے خداوندتعالٰی کی مدد سے سعادت کو پالیا  
☆رَجَالِیْ فِیْ ھُوَاجِرِ ھِمْ صِیَام" 
★میرے مرید موسم گرما میں روزہ رکھتے ھیں 
 
☆وَفِیْ ظُلَمِ الّلیَالِیْ کَاللَّأٰ لِیْ  
★اور راتوں کی تاریکیوں میں موتیوں کی طرح چمکتے ھیں  
☆وَکُلُّ وَلِیّ ٍ لَّه' قَدَم " وّاِنّیْ  
★ہر ایک ولی کے لئے ایک قدم یعنی مرتبہ ھے اور میں  

☆عَلٰی قَدَمِ النَّبِیّ بَدْرِ الْکَمَالِی  
★سرکار دوعالم صلی اللہ علیہ وسلم کے قدم پر ھوں جو آسمانِ کمال کے بدرِ کامل ھیں  
☆مُرِیْدِ لَا تَخَفْ وَاشٍ فَاِنّی
ْ ★اے میرے مرید! تو کسی چغل خور شریر سے نہ ڈر کیونکہ میں  
 
☆عَزُوْم" قَاتِل" عِنْدَ الْقِتَالِی  
★لڑائی میں اولوالعزم اور دشمن کو قتل کرنے والا ھوں  
☆اَنَاالْجِیْلِیُّ مُحَیُّ الدّیْنِ لَقَبِیْ  
★میں گیلان کا رھنے والا اور محی الدین میرا لقب ھے  

☆وَاَعْلَامِیْ عَلٰی رَاْسِ الْجِبَالِی  
★اور میرے نشان پہاڑوں کی چوٹیوں پر لہرارھے ھیں  
☆اَنَاالْحَسَنِیُّ وَالْمُخْدَعْ مُقَامِیْ  
★میں حضرت امام حسن کی اولاد سے ھوں اور میرا مرتبہ مخدع"خاص مقام" ھے  

☆وَاَقْدَامِیْ عَلٰی عُنُقِ الرّجَالِی  
★اور میرے قدم اولیاء اللہ کی گردنوں پر ھیں   
☆وَعَبْدُ الْقَادِرِ الْمَشْھُوْرُ اِسْمِیْ  
★اورعبدالقادر میرا مشہور ومعرف نام ھے
  
☆وَجَدّیْ صَاحِبُ الْعَیْنِ الْکَمَالِی  
★اورمیرے دادا ونانا صلی اللہ علیہ وسلم چشمۂ کمال کے مالک ھے 
☆💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Comments

  1. Mashallah ...... among 1 of the best presentations i have ever seen

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

islamic quotes ❤️

سبق ‏آموز ‏واقعات، ‏دلچسپ ‏اور ‏معنی ‏خیز ‏سو ‏100سے ‏زیادہ ‏سبق ‏آموز ‏کہانیان

Alvida Mahee Ramzan naat lyrics..Qalb-e-Aashiq Hain Ab Para Para,Alwada Alwada Mahe Ramazan